Luns a Venres de 9.00 a 14.30 horas e de 17.00 a 19.00 horas.

Campañas y eventos

Código de conducta para los agentes de Cáritas.

Plan estratégico de Cáritas 2018-2020

Listado de Servizos e Entidades de Cáritas Interparroquial de A Coruña.

AXENDA 2018 DE Cáritas Interparroquial de A Coruña:

• Reunións Consello Interparroquial : 25 de abril, 4 de xullo e 24 de outubro.
  • Reunión de directores Cáritas parroquiais: 28 de febrero
  • Xornadas de formación: 12 de febrero en San Jorge para os arciprestazgos de Faro e Riazor. 26 de xaneiro e 16 de febrero en Santa María de Oza para Catro Camiños e Monelos.

Xornadas de Voluntariado Cáritas Galicia:

• 24 de febrero. Voluntariado en Santiago dedicado especialmente á mocidade.
  • 26 de maio. Encontro do voluntariado en Lugo.

Día do Voluntariado de Cáritas Interparroquial:

• 20 de outubro.

Portas Abertas en Cáritas Interparroquial de A Coruña.

•  18 de novembro. Xornada Mundial dos Pobres.

Conferencias:

• 6 de abril. Conferencia de don Antón Costas Comesaña. Catedrático de Economía da Universidade de Barcelona.
  • 4 de maio. Conferencia de don Carlos  Askunce. Coordinador de REAS ( Asociación de Economía Solidaria)

A familia: fogar que acolle, acompaña e sanda.

31 de Decembro.

Adviento 2017

Campañas y eventos Venres, 13 Outubro 2017 13:21

Preparemonos para a chegada do "Noso Señor" ....

A Fundación Abracadabra celebra o día 6 de outubro unha Gala Máxica na Residencia Meu Lar para os maiores de Caritas da Coruña. Na gala , que terá unha duración de 50 minutos, participarán dous magos solidarios e uns 30 voluntarios que coordinan o espectáculo.
Maxia para persoas maiores na fundación Abracadabra
A maxia é amor. Non hai terapia máis forte, máis efectiva, máis instantánea. Os corazóns de centos de maiores, envellecidos xa máis pola soidade que polos anos, volven latexar vibrantes, ao ritmo dos aplausos. A compañía dos nosos magos, coa escusa da maxia, consegue que os máis maiores crucen un veo de recordos grises, de sombras, para ver que merece a pena seguir vivindo, seguir loitando. Seguir sorrindo

Información sobre a fundación

En el año 2014, un grupo de movimientos y organizaciones de Iglesia (Cáritas, HOAC, Confer, Justicia y Paz, JEC, JOC) comenzaron a poner en marcha una red de trabajo con el objetivo de situar en la primera línea de las agendas de sus entidades la necesidad de un trabajo decente para todas las personas.
En la Declaración se exponía que promover y crear un entorno propicio al trabajo decente es esencial para enfrentar los desafíos actuales de creciente injusticia social y desigualdad, reforzando al mismo tiempo la dignidad humana y contribuyendo al bien común. En efecto, no podemos dejar sin respuesta el sufrimiento humano resultante tanto de estructuras injustas como de formas de trabajo precario o mal remunerado, del tráfico de seres humanos y de trabajo forzado, de variadas formas de desempleo juvenil y de migración forzada.

Tal y como afirma el Papa Francisco: “Es necesario reafirmar que el trabajo es una realidad esencial para la sociedad, para las familias y para los individuos, y que su principal valor es el bien de la persona humana, ya que la realiza como tal, con sus actitudes y sus capacidades intelectuales, creativas y manuales. De esto se deriva que el trabajo no tenga sólo un fin económico y de beneficios, sino ante todo un fin que atañe al hombre y a su dignidad. ¡Y si no hay trabajo esa dignidad está herida! Cualquier persona sin empleo o subempleada corre, de hecho, el peligro de que la sitúen al margen de la sociedad y de convertirse así en una víctima de la exclusión” (Audiencia del Papa con los empleados y directivos de la Fábrica de Aceros de Terni, 20-3-2014).

La campaña «Si Cuidas el Planeta, Combates la Pobreza» exhorta a los poderes públicos a no poner los beneficios económicos por encima de las personas
Durante los meses de septiembre y octubre, las acciones de sensibilización de la Campaña se centrarán en el punto 7 del Decálogo Verde, que anima a «no supeditar nuestra acción a los interesen económicos»
De manera concreta, Cáritas, CONFER, Justicia y Paz, Manos Unidas y REDES invitan a los poderes públicos a evitar una visión y práctica distorsionada de la economía, en la que prime la maximización de beneficios a corto plazo y la economía financiera sobre la economía real. Y los insta a corregir una situación donde el interés económico prevalezca sobre el bien común y las finanzas ahoguen a la economía real.

El centro de día Sagrada Familia cierra sus puertas por vacaciones durante el mes de agosto, reanudando nuevo curso el próximo 1 de septiembre . En esta última semana hemos tenido la visita de distintas asociaciones culturales para amenizar la programación del 14º aniversario de apertura. Nuestros mayores, familias, voluntarios , miembros de la Comisión permanente de Caritas Interparroquial de A Coruña y trabajadores, han disfrutado de jornadas de música , baile y convivencia:

• Miércoles 26 : Asociación cultural Xuntanza
  • Jueves 27 : Asociación cultural A Marola
  • Viernes 28: Picnic en Santa Margarita y Asociación Airiños da Torre
  • Lunes 31 : Sesión especial de musicoterapia con Igor Clemente
  • La compañía de tranvías de A Coruña, en el marco de colaboración con la Entidad,  ha facilitado el traslado al parque de Sta. Margarita para el picnic y la asistencia de los mayores de la residencia Meu Lar a distintas actuaciones.

Infinitas gracias a todos  por hacer inolvidable esta semana. El esfuerzo ha merecido la pena. Nos vemos en septiembre

O vindeiro mércores 15 de marzo, ás oito da tarde, Dona María Teresa Compte impartirá unha conferencia no Fogar de Santa Margarita sobre a Doutrina Social da Igrexa no contexto actual.  O título da mesma é  "A doutrina social da igrexa nun mundo globalizado e en crise"
Sobre María Teresa Compte
Doutora en Ciencias Políticas e Socioloxía (Universidade Complutense de Madrid). Directora do Máster Universitario en Doutrina Social da Igrexa. (UPSA-Fundación Pablo VI). Diplomada en Ciencia Política e Dereito Constitucional (Centro de Estudos Constitucionais). Colaboradora da Cadea Cope e 13TV.
Sobre a Doutrina Social da Igrexa
A Doutrina social da Igrexa, como un arco, ten varias dovelas, pero unha soa clave: A caridade. Esta é o corazón da fe, o don da vida de Jesús, a diana á que tan bellamente soubo apuntar San Pablo (1 Co 13).
Dinos o papa Francisco: "...O amor á sociedade e o compromiso polo ben común son unha forma excelente da caridade, que non só afecta as relacións entre os individuos, senón a « as macro-relaciones, como as relacións sociais, económicas e políticas." LS231.Só a caridade fai concreta a fe na realidade de cada día e a Doutrina social da Igrexa, que non é outra cousa que o Evanxeo encarnado, é unha fonte necesaria para vivir esta fe no tempo presente.

Páxina 1 de 3

Colabora connosco

Podes colaborar connosco facéndote socio ou traballando como voluntario nas nosas campañas sociais. Tamén podes colaborar con Caritas mediante unha doazón.

Onde estamos?

Servicios centrais