Luns a Venres de 9.00 a 14.30 horas e de 17.00 a 19.00 horas.

Campañas y eventos

Curso de Servicio Doméstico

CURSO DE ATENCIÓN SOCIO SANITARIA A PERSOAS NO DOMICILIO

Próximamente en el Centro Violetas se iniciaran dos nuevas acciones formativas:

Código de conducta para los agentes de Cáritas.

Plan estratégico de Cáritas 2018-2020

Listado de Servizos e Entidades de Cáritas Interparroquial de A Coruña.

AXENDA 2018 DE Cáritas Interparroquial de A Coruña:

• Reunións Consello Interparroquial : 25 de abril, 4 de xullo e 24 de outubro.
  • Reunión de directores Cáritas parroquiais: 28 de febrero
  • Xornadas de formación: 12 de febrero en San Jorge para os arciprestazgos de Faro e Riazor. 26 de xaneiro e 16 de febrero en Santa María de Oza para Catro Camiños e Monelos.

Xornadas de Voluntariado Cáritas Galicia:

• 24 de febrero. Voluntariado en Santiago dedicado especialmente á mocidade.
  • 26 de maio. Encontro do voluntariado en Lugo.

Día do Voluntariado de Cáritas Interparroquial:

• 20 de outubro.

Portas Abertas en Cáritas Interparroquial de A Coruña.

•  18 de novembro. Xornada Mundial dos Pobres.

Conferencias:

• 6 de abril. Conferencia de don Antón Costas Comesaña. Catedrático de Economía da Universidade de Barcelona.
  • 4 de maio. Conferencia de don Carlos  Askunce. Coordinador de REAS ( Asociación de Economía Solidaria)

A familia: fogar que acolle, acompaña e sanda.

31 de Decembro.

Adviento 2017

Campañas y eventos Venres, 13 Outubro 2017 13:21

Preparemonos para a chegada do "Noso Señor" ....

A Fundación Abracadabra celebra o día 6 de outubro unha Gala Máxica na Residencia Meu Lar para os maiores de Caritas da Coruña. Na gala , que terá unha duración de 50 minutos, participarán dous magos solidarios e uns 30 voluntarios que coordinan o espectáculo.
Maxia para persoas maiores na fundación Abracadabra
A maxia é amor. Non hai terapia máis forte, máis efectiva, máis instantánea. Os corazóns de centos de maiores, envellecidos xa máis pola soidade que polos anos, volven latexar vibrantes, ao ritmo dos aplausos. A compañía dos nosos magos, coa escusa da maxia, consegue que os máis maiores crucen un veo de recordos grises, de sombras, para ver que merece a pena seguir vivindo, seguir loitando. Seguir sorrindo

Información sobre a fundación

En el año 2014, un grupo de movimientos y organizaciones de Iglesia (Cáritas, HOAC, Confer, Justicia y Paz, JEC, JOC) comenzaron a poner en marcha una red de trabajo con el objetivo de situar en la primera línea de las agendas de sus entidades la necesidad de un trabajo decente para todas las personas.
En la Declaración se exponía que promover y crear un entorno propicio al trabajo decente es esencial para enfrentar los desafíos actuales de creciente injusticia social y desigualdad, reforzando al mismo tiempo la dignidad humana y contribuyendo al bien común. En efecto, no podemos dejar sin respuesta el sufrimiento humano resultante tanto de estructuras injustas como de formas de trabajo precario o mal remunerado, del tráfico de seres humanos y de trabajo forzado, de variadas formas de desempleo juvenil y de migración forzada.

Tal y como afirma el Papa Francisco: “Es necesario reafirmar que el trabajo es una realidad esencial para la sociedad, para las familias y para los individuos, y que su principal valor es el bien de la persona humana, ya que la realiza como tal, con sus actitudes y sus capacidades intelectuales, creativas y manuales. De esto se deriva que el trabajo no tenga sólo un fin económico y de beneficios, sino ante todo un fin que atañe al hombre y a su dignidad. ¡Y si no hay trabajo esa dignidad está herida! Cualquier persona sin empleo o subempleada corre, de hecho, el peligro de que la sitúen al margen de la sociedad y de convertirse así en una víctima de la exclusión” (Audiencia del Papa con los empleados y directivos de la Fábrica de Aceros de Terni, 20-3-2014).

Páxina 1 de 3

Colabora connosco

Podes colaborar connosco facéndote socio ou traballando como voluntario nas nosas campañas sociais. Tamén podes colaborar con Caritas mediante unha doazón.

Onde estamos?

Servicios centrais